Jesteśmy elastyczni i słuchamy potrzeb dzieci, pewne ramy jednak mamy

9:30 – 10:00

Przywitanie wszystkich dzieci.

10:00 -11:30

Jeśli będzie możliwość wybrania się na spacer, przygotowujemy się do niego, przygotowujemy ubrania, próbujemy sami się ubierać, ustawianie się do węża. Jeśli nie wybieramy się na spacer mamy zajęcia tematyczne tj.:

taniec, gimnastyka, śpiewanie,rymowanki w języku polskim, angielskim lub niemieckim, zabawy, elementy edukacji, łaskotki, wygibasy, eksplorowanie ciekawych przedmiotów etc.

W tym czasie maluszki, które śpią dwa razy dziennie mają drzemkę.

11:30 – 11:45

Po spacerku rozbieramy się sami bądź uczymy się, starsze dzieci pomagają młodszym, a czasem odwrotnie, myjemy rączki.

11:45 – 12:00

Przygotowujemy się do obiadu zajmujemy miejsca przy stolikach, sami staramy się zakładać śliniaki. Zapraszamy rodziców do udziału w posiłku.

12:00 – 12:30

Obiadek, wspólne spożywanie posiłku. Zapraszamy rodziców, by towarzyszyli swoim pociechom oraz także coś przekąsili 🙂

12:30 – 13:00

Myjemy rączki, buźki i ząbki.Przygotowanie do drzemki i relaksu. Wyciszamy się – w tle muzyka relaksacyjnabądź kołysanki.

13:00 – 14:30

Drzemka. Dzieci, które nie śpią wybierają zabawę lub odpoczywają.

14:30 – 14:45

Przebudzenie. Chwila przytulania i czułości.

14:45 – 15:30

Zupka i podwieczorek. Oporządzanie po podwieczorku, myjemy rączki i buźki.

15:30 -16.15

Zajęcia tematyczne tj.: czytanie bajek, malowanie, kreatywne zabawy  lub po prostu robimy to na co mamy ochotę – w tle muzyka klasyczna.

16.15– 16.30

Przygotowanie wszystkich dzieci do wyjścia.

.